Zamknięcie roku 2018

zamknięcie ksiąg rachunkowych 2018

Zamknięcie roku 2018 – bestseller wydawnictwa Rachunkowość

Zamknięcie roku 2018 to publikacja, która jak zwykle wydawana jest przez wydawnictwo Rachunkowość sp. z o.o. Książka Zamknięcie roku 2018 to ponad 700 stron użytkowej wiedzy na temat podatkowego i bilansowego zamknięcia ksiąg rachunkowych i podatkowych wraz z licznymi przykładami. Publikacja Zamknięcie roku 2018 omawia w całości bilansowe, podatkowe i księgowe zamknięcie 2018 roku oraz tematy związane, w szczególności kwestie sprawozdania finansowego,  inwentaryzacji, środków trwałych i innych. Wydanie książki Zamknięcie roku na rok 2018 omawia taki zagadnienia jak:
– bilans oraz rachunek zysków i strat,
– dodatkowe informacje i objaśnienia zgodne z najnowszymi wymaganiami UE
– sprawozdanie z działalności, w tym jak je prawidłowo wykonać i dobrze zaprezentować
– ustalanie różnic kursowych i odroczonego podatku wraz z przykładami
– ustalenie dochodu, podatku dochodowego do osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych według najnowszych przepisów podatkowych

W wydaniu książki za rok 2018 omówiono także nowe zagadnienia, w tym m.in.:
– problematyka rocznych sprawozdań finansowych fundacji i stowarzyszeń;
– sprawy związane ze spółdzielniami mieszkaniowymi, przy uwzględnieniu złożonej tematyki rozliczeń podatkowych spółdzielni mieszkaniowych;
– jak w sposób prawidłowy sporządzić deklarację kierownika jednostki o kontynuacji przez nią działalności

W prezentowanym wydaniu książki o zamknięciu roku autorzy (w szczególności znawca tematu Zdzisław Fedak) uwzględnili zmiany w ustawie o rachunkowości oraz ustawach podatkowych (od osób prawnych CIT oraz od osób fizycznych PIT), a także najnowsze interpretacje organów skarbowych (urzędów skarbowych i izb skarbowych), aktualne orzeczenia sądów jak również interpretacji Ministerstwa Finansów. Książka Zamknięcie roku 2018 jest praktycznym przewodnikiem po wyżej wymienionych kwestiach.

Księgarnia Ekonomiczna i Prawnicza ksiegarnia-wrzeszcz.pl jak co roku poleca swoim Klientom publikację Zamknięcie roku 2018 wydawnictwa Rachunkowość sp. z o.o. i zaprasza do zakupów. Gwarantowana wysyłka kurierska w dniu zamówienia. Wszystkie książki związane z tematyką zamknięcia roku  już do nabycia w promocyjnych cenie w sklepie www.ksiegarnia-wrzeszcz.pl