Zamknięcie roku 2017 – książka o podatkowym i bilansowym zamknięciu roku 2017

książka zamknięcie roku 2017

Zamknięcie roku 2017 – kilka informacji o publikacji

Zamknięcie roku 2017 jak co roku ukazuje się nakładem wydawnictwa Rachunkowość sp. z o.o. z Warszawy. Książka Zamknięcie roku to prawie 700 stron praktycznej wiedzy na temat podatkowego i bilansowego zamknięcia ksiąg wraz z przykładami. Książka Zamknięcie roku 2017 omawia jak zawsze w całości podatkowe i księgowe zamknięcie 2017 roku oraz tematy powiązane (sprawozdania finansowe i inne, inwentaryzacja, środki trwałe itp). Wydanie książki Zamknięcie roku na rok 2017 omawia między innymi tak istotne, a zarazem standardowe zagadnienia jak:

– bilans oraz rachunek zysków i strat,
– dodatkowe informacje i objaśnienia zgodne z najnowszymi wymaganiami UE
– sprawozdanie z działalności, w tym jak je prawidłowo wykonać i dobrze zaprezentować
– ustalanie różnic kursowych i odroczonego podatku wraz z przykładami
– ustalenie dochodu, podatku dochodowego do osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych według najnowszych przepisów podatkowych

W tegorocznym wydaniu książki omówiono także nowe zagadnienia, w tym m.in.:
– książka Zamknięcie roku 2017 omawia problematykę rocznych sprawozdań finansowych fundacji i stowarzyszeń;
– publikacja Zamknięcie roku 2017 odrębnie omawia sprawy związane ze spółdzielniami mieszkaniowymi, przy uwzględnieniu złożonej tematyki rozliczeń podatkowych spółdzielni mieszkaniowych;
– pracowanie o zamknięciu roku przybliża, jak w sposób prawidłowy sporządzić deklarację kierownika jednostki o kontynuacji przez nią działalności

W prezentowanym wydaniu książki o zamknięciu roku autorzy (w tym redaktor naczelny Zdzisław Fedak) uwzględnili zmiany w ustawie o rachunkowości oraz ustawach podatkowych (od osób prawnych oraz od osób fizycznych), a także nowe interpretacje organów skarbowych (urzędów skarbowych i izb skarbowych), orzeczenia sądów jak również interpretacji Ministerstwa Finansów.
Książka Zamknięcie roku 2017 jest swoistym przewodnikiem po wyżej wymienionych kwestiach.

Internetowa Księgarnia Ekonomiczna i Prawnicza www.ksiegarnia-wrzeszcz.pl poleca publikację Zamknięcie roku 2017 wydawnictwa Rachunkowość sp. z o.o. i zaprasza do zakupów. Gwarantowana wysyłka kurierska w dniu zamówienia. Wszystkie książki związane z tematyką zamknięcia roku  już do nabycia w promocyjnych cenie w sklepie www.ksiegarnia-wrzeszcz.pl