ZAMKNIĘCIE ROKU 2021 książka wydawnictwa Rachunkowość

zamknięcie roku 2021

ZAMKNIĘCIE ROKU 2021

www.ksiegarnia-wrzeszcz.pl informuję, iż w sprzedaży jest już książka Zamknięcie roku 2021 wydawnictwa Rachunkowość. Zamknięcie roku pod redakcją Zdzisława Fedaka jest to książka o podatkowym i rachunkowym zamknięciu ksiąg za 2021 rok. Bieżące wydanie tego popularnego przewodnika to już 27 wydanie. Książka poprowadzi po zasadach sporządzania rocznego sprawozdania finansowego przedsiębiorstw : spółek kapitałowych, osobowych, osób fizycznych). Pokaże także jak tworzyć sprawozdanie finansowe w jednostkach pozarządowych: fundacjach oraz stowarzyszeniach.

Publikacja Zamknięcie roku 2021 to prawie 800 stron najaktualniejszej wiedzy w zakresie podatkowego i rachunkowego zamykania ksiąg rachunkowych. Niniejsze wydanie jest uzupełnione o wszystkie zmiany w prawie w roku 2021. 27 wydanie książki precyzyjnie, dogłębnie i w bardzo przyjazny sposób opisuje, biorąc pod uwagę liczne zmiany w przepisach rachunkowo-podatkowych, takie zagadnienia jak:

• rachunek zysków i strat oraz roczny bilans
  • dodatkowe informacje i objaśnienia
  • sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie z działalności
  • podatkowe i księgowe różnice kursowe, obliczanie różnic kursowych i odroczonego podatku – liczne przykłady
  • praktyczne uwagi z uwzględnieniem nowych przepisów w zakresie ustalania dochodu, CIT i PIT

W najnowszym wydaniu książki o podatkowym zamknięciu roku 2021 autorzy zwrócili uwagę także na nowe zagadnienia, wynikające z najnowszych zmian przepisów, w szczególności:

• omawia problematykę rocznych sprawozdań finansowych fundacji i stowarzyszeń oraz przybliża sposoby ich sporządzania. Wynika to z faktu pojawienia się w UoR nowej postaci sprawozdania finansowego przeznaczonego wyłącznie dla organizacji pozarządowych,
  • omawia sprawy związane ze spółdzielniami mieszkaniowymi, które mają wpływ na roczne sprawozdanie finansowe spółdzielni, z uwzględnieniem złożonej tematyki rozliczeń podatkowych;
  • omówiono i podpowiedziano, jak prawidłowo przeprowadzić deklarację kierownika jednostki o kontynuacji przez nią działalności. Chodzi o to, aby nie była gołosłowna tylko poparta argumentami oraz oceną bieżącej i przyszłej sytuacji przedsiębiorstwa, jak również analizą zagrożeń.

Poza tym, jak zawsze w publikacji Zamknięcie roku 2021 dogłębnie omówiono procedury obowiązujące wszystkie jednostki poprzedzające zamknięcie roczne. Opisano także procedury dotyczące sporządzania sprawozdania finansowego, jego zatwierdzenia i udostępnienia. Szeroko opisano także sprawozdania dodatkowe, które sporządzają jednostki „duże” oraz poświęcony im KSR 1, który uległ w tym roku dużej zmianie. Uwzględniono także spore zmiany w podatkach dochodowych. Omówiono nowe przepisy i wynikające z nich wątpliwości, przytoczono aktualne interpretacje organów podatkowych i orzecznictwo sądów administracyjnych.

Gdzie kupić książkę?

Księgarnia Ekonomiczna i Prawnicza ksiegarnia-wrzeszcz.pl jak co roku poleca swoim Klientom publikację Zamknięcie roku 2021. Gwarantowana wysyłka kurierska w dniu zamówienia. Wszystkie książki związane z tematyką zamknięcia roku już do nabycia w promocyjnych cenie w sklepie www.ksiegarnia-wrzeszcz.pl